♡BUDGET ELLER LYX?♡

HÄR HITTAR NI BUDGET KLOCKAN
HÄR HITTAR NI LYX KLOCKAN

Hmmm, om jag skulle få någon av klockorna så skulle jag ta Daniel Wellington klockan. Men om jag skulle köpa någon av dom skulle jag ta Regal klockan, för den är ju verkligen jätte fin och jätte billig.
 
Jag tycker dock Daniel Wellington klockan är mycket finare, men det är inget jag skulle spendera mina pengar på, för att jag är en sån person som inte använder klockor så mycket och om jag använder de så har jag bara dom för att dom är snygga, höhö.
 
Jag får se om jag går in på Ur och Penn och köper Regal klockan någon dag, men just nu så måste jag spara pengar till London.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

RSS 2.0