♡LAZY DAY♡

Hejhej. Idag har det verkligen varit en seg dag, jag har varit super trött. Är även riktigt trött på skolan, den här veckan har vi 3 jätte jobbiga läxor, sen så är det massor med prov och nationella. Dagen började med att vi hade spanska, kändes verkligen som jag skulle somna:P Sen hade vi mer tråkiga ämnen som Svenska, SO och sånt. Fast vi hade nästan SO hela dagen, för nästa vecka har vi nationellt prov i SO (Samhällskunskap). Nu ska jag göra SO läxan och sen se på Gossip Girl. Det är verkligen en serie jag tipsar, so check it out!
 
Imorrn ska jag och min syrra TRYCK HÄR FÖR ATT KOMMA TILL HENNES BLOGG fota, så då kommer det ut dagens outfit. Kram!


Kommentarer
Postat av: Bente-bent

Nämen vilken cool blogg din syrra har ;))))

2014-04-02 @ 20:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

RSS 2.0