♡MY BIRTHDAY♡

Hej! Idag fyller jag år! Dagen började med att familjen kom upp och gratta mig och så fick jag mina presenter. Sen gjorde jag mig i ordning och sen drog till skolan. Först på skolan hade vi ett nationelltprov och sen så hade vi idrott. Efter idrotten så hade vi matte och sen lunch och till sist SO.
 
När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket, men efter ett tag så kom mina kompisar med muffinsar och presenter, de är verkligen bäst! Sen efter vi fikat så gick vi ut och sen efter ett tag for jag hem och då fikade jag tårta med min familj och fick mina presenter av mormor. Nu gör jag inte så mycket men snart ska jag äta och sen efter jag ätit ska jag vara med de igen och då ska vi ha det super kul.
 
Jag tänkte lägga ut bilder på det jag fick i ett annat inlägg och skriva vad jag fick och så, men jag lägger ut bild på det jag fick av mina kompisar nu, för att de är de ända jag har bild på. Bara så ni vet har jag också färgat håret, men jag blev väl hyfsat nöjd. I nästa inlägg kommer det bilder på de jag fick. Men ni kan kommentera om ni vill ha bättre bilder på håret. Det fick bli mobilbilder nu. XOXO EMMA
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: anonym

ja jag vill se bilder hur håret blev<3

2014-03-15 @ 07:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

RSS 2.0