♡DÅLIG UPDATERING♡

Hej!♡ Förlåt för super dålig uppdatering, men har inte hunnit och orkat. Jag har bara tagit det lugnt nu på lovet, varit med kompisar, varit på stan osv.. Nu är ju lovet slut eftersom det bara är helgen kvar, känns jätte tråkigt:( Men i förrgår for jag och min familj ner till Sundsvall för att gå på Ikea, shoppa och bo på hotell.
 
Vi kom till Sundsvall ungefär där vid 2 tror jag. Då medans min mamma, pappa, Nova och Liv gick in på Ikea så gick jag och Linnea in på Birsta City som ligger brevid Ikea. Där fikade vi på Waynes och så kollade vi i lite affärer. Sen när vi hade varit klart där, då tog vi bilen till hotellet. Efter ett tag så gick mamma, pappa, Nova och Liv till nån resturang och då gick jag och Linnea till Subway och köpte med oss till hotell rummet och medans vi åt så såg vi på Top Model. Sen så tog vi det lugnt och sen så sov vi.
 
Och sen när vi vakna så for vi en till sväng till Ikea och då åt vi där och sen for vi också förbi Lager 157 och sen for vi hem till UÅ. Nu orkar jag inte skriva så mycket mer, men det kommer komma upp ett inlägg på det jag köpte men det var inte så mycket men aja. XOXO EMMA
 
Lite bilder från Sundsvall:










Kommentarer
Postat av: Viola

god mat och fina bilder!
Kolla gärna in mitt inlägg där jag skriver om nackdelarna med att gå på diet och vad man bör göra istället:)
Ha en fin dag!

2014-03-07 @ 13:58:08
URL: http://weightless.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

RSS 2.0