♡TAG ABOUT ME♡

Frågorna:
Vad heter du? Emma Folkesson
Smeknamn? Jag har typ inget
Födelsedag? 14 mars
Stjärntecken? Fiskarna
Yrke? Jag jobbar inte med nått haha
Längd? 163 kanske?
Hårfärg? Mörkbrunt lite rött typ
Ögonfärg? Gröna
Piercing? 1 i vänster öra och 2 i höger öra
Tatueringar? Inga
Höger/vänster hänt? Höger hänt
Bästavän? Jag vill inte glömma någon
Favoritfilm? Hungergames, Bring it on osv..
Favoritserie? Gossip girl, Pretty little liars, Ugly Betty, Modern family har säkert glömt någon men aja
Favoritlåt? The man, Have some fun, Love will remember och fler
Favoritfärg? Svart, vit, rosa, grå, marinblå och mintgrön
Favoritrestaurang? Subway och donken
Favoritaffär? Hollister, Bikbok, H&M osv..
Favoritbok? Gillar inte böcker haha
Favorit tidning? Läser inte tidningar så ofta men isåfall Julia
Favorit skor? Converse
Favorit plats? Hemma, hos kompisar, stan osv..
Vart befinner du dig om 10 år? Jag vet inte
Stationär eller bärbar dator? Bärbar helt klart
Känsla just nu? Ledsen för jag har jätte ont i halsen:(
Idol? Ingen speciell
Vad tänker du på just nu? Att jag vill ha B&J hihi
Vad kollar du på? Min dataskärm
Vad har du på dig? En t-shirt och ett par jeans
Vart vill du på när du blir stor? Vavavava?
Hund eller Katt? Hund
Coca Cola eller Pepsi? Cola
Vad köpte du senast? Mat
Språk? Svenska?
Smsa eller ringa? Beror på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

RSS 2.0