♡Saknar Grekland 2013♡

Åh när jag kollar på dessa bilder så längtar jag sååååå mycket till värmen! Vi var i Grekland i början av augusti 2013, och jag saknar det. Fast nu i maj så ska jag, min syrra, mamma och mormor åka till London! WHEEEEYY!!♡ Jag längtar så otroligt mycket, och så klart kommer jag lägga upp bilder här på bloggen på det jag köpt och det kommer nog bli en hel del.
 
Dom har otroligt bra shopping och jag har bestämt lite jag ska köpa redan haha, jag ska typ köpa baby lips, eos och massa andra saker som inte finns här. Åh vad jag längtar nu! Men jag hade det ändå hur bra som helst i Grekland and i miss it♡ 
 
Skulle verkligen vilja ha lite förslag på vad jag kan göra för inlägg, ni är bäst om ni kommenterar förslag! Jag hade typ tänkt att kanske ha någon photoshoot, men vi får se hur det blir med det. Kram Emma♡
 

 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

RSS 2.0