♡HELGEN♡

Hej! Förra veckan gjorde jag ju ett likadant inlägg där ni fick lite bilder från helgen och så skrev jag vad jag har gjort, så jag tänkte göra ett likadant nu:) 
Först på fredag hade vi studiedag så ja då var jag ledig, så först så vaknade jag typ halv 8 (tidigt!) men sen då kom Molly typ 8, då fikade vi osv. Sen tog vi bussen ner till stan för att sen gå till en skola där några av våra kompisar går, för dom hade inte studiedag så då for vi dit och träffade lite folk. Sen så när det hade deras sista lektion gick jag och Molly tillbaka till stan och åt på subway, muuumsss.
 
Efter det kollade vi på stan och sen tog vi bussen till Molly, där gjorde vi inte så mycket. Sen for jag hem och åt, och sen drog jag, Saga, Jenny och Moa till ett disco. Där så träffade vi massor med folk, träffade många som var riktigt saknade. Sen när discot var slut for vi hem och jag la mig och kollade på film. 
 
På lördagen när jag vakna så fixade jag mig och kollade på lite serier och bara tog det lungt, sen vid 5 for jag till Molly där också Amanda, Alicia, Freja och Alva var. Hos Molly så fick hon alla våra presenter och så åt vi tacos och hade det verkligen sjukt kul, en av dom roligaste kvällarna på länge. Vi körde utmaningar, charader i typ hundra år och massor med annat. Sen vid halv 12 for Amanda och Alva hem, och då fortsatte jag, Molly, Alicia och Freja att köra charader och sen så skrattade vi så mycket åt en sak så jag fick ont i magen, höhö. Sen så åkte vi på en madrass ner för trappan hahahaha, det var kul. Men sen så bäddade vi ut och såg på tv ett tag och sen så sovde vi.
 
På söndagen när vi vakna så pratade vi, sen så åt vi lunch och sen så spelade vi "med andra ord". Sen där vi halv 4 så drog jag hem och bara tog de lugnt, sen så hade jag träning 7. Och nu har jag inte gjort så mycket, med det var de. XOXO EMMA♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

RSS 2.0