♡DÅLIG UPDATERING♡

Förlåt för dålig bloggning! Ska verkligen bättra mig, men på sistone så har jag inte haft någon lust alls. Men jag orkar inte berätta allt jag gjort när jag inte bloggat, så jag berättar om vad jag ska göra och så istället. Idag så fyllde min kompis år, så då for jag och Alma till Amanda och där gjorde vi kyckling sallad, det vart sååå jävla gott! Efter det solade vi och fotade. Sen hämtade mamma upp mig och då for vi ner till stan för jag behövde verkligen nya shorts för jag hade typ växt ur alla mina. Så då hittade jag några nya på stan, det kommer bilder sen. Även för några veckor sen fick jag en sak som jag är såå sjuuuuuukt jäääävla glad över, det kommer komma bilder på de sen också. Men vet ni vad? Jag far till London på torsdag, wheeeey!! Ska bli så najs, jag kommer även fota mycket där. Har nog inget mer att säga så hejdå! Kram!
 
 
LÄNGTAAR NÅGOT SÅ MYCKET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

RSS 2.0