♡FAVORITER♡

 
SECRET CHARM FRÅN VICTORIA SECRET KOSTAR RUNT 120-150 KR.
 
SEACLIFF BEACH FRÅN HOLLISTER KOSTAR 124 KR.
 
VISIBLY CLEAR PINKGRAPEFRUIT MOISTURISER KOSTAR 69 KR.
 
PEACH BODYBUTTER FRÅN THE BODY SHOP KOSTAR 185 KR.
 
HAND CREAM PINK PUNCH FRÅN KICKS KOSTAR 49 KR.
 
ESSIE NAGELLACK MINT CANDY APPLE KOSTAR 129 KR.
 
HAND CLEANSE GEL STRAWBERRY KOSTAR 55 KR.
 
EOS SUMMER FRUIT KOSTAR 90 KR.
 
BABY LIPS MINT FRESH INGEN ANING VAD DET KOSTAR.
 
PRECISION MASCARA KOSTAR 139 KR.
 
EYEBROW PENCIL LIGHT BROWN KOSTAR 30 KR.
 
EYEBROW FIX KOSTAR 50 KR.
 
 
 
Bara så att ni vet så är priserna inte helt exakta. Men det där är några av mina favorit produkter som jag tipsar till er. Jag älskar verkligen H&M´S ögonbrynsprudukter, man kan ju tro att de är dåliga eftersom det är billiga men jag tycker verkligen ni borde köpa de. Jag tycker såklart om allt annat här också, annars skulle jag ju inte visa det haha. XOXO EMMA♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

RSS 2.0