♡Om mig♡

Hej!♡ Det är jag som är Emma Folkesson och det här är min nya blogg! Jag kommer verkligen försöka blogga mycket, så jag håller er som läser uppdaterade. Jag hade tänkt att berätta lite om mig och så: Jag är en 12 årig tjej som ska fylla 13 det här året. Jag gillar att spela fotboll, vara med kompisar, fota och mycket mer.
 
Senare någon gång kanske jag kan typ göra någon tag här på bloggen, så ni får lära känna mig bättre men vi får se när det kommer upp isåfall. Jag har nog inte så mycket mer att säga en att jag hoppas ni kommer gilla min blogg och om ni undrar över något så är det bara att fråga nere i kommentarerna. Kram Emma♡
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

RSS 2.0