♡HELGEN♡


Hej♡ På bilderna så ser ni hur min helg har varit typ. Först på fredagen så fixade jag mig och drog till skolan där hade vi tråkiga lektioner och sen slutade vi 1. Då for jag, Alma, Amanda och Alva ner på stan, där åt vi och gick runt i affärer. Sen tog vi bussen hem till Alma och där pratade vi, fixade oss och gjorde massor med annat. Där runt 6 åt vi middag och sen for vi till discot som var 7, när discot var slut gick jag hem och såg på film.
 
På lördagen vaknade jag runt 10 och då kollade jag på tv och fixade mig. Sen for jag ner till stan för att träffa Emma och då åt vi på stan och gick runt. Efter det for vi hem till mig och kollade på olika videos och gick runt ute. Sen for hon hem, och efter ett tag åt jag middag och efter middagen så var jag med Saga. Vi drack smoothie och gjorde inte så mycket. Sen gick vi hem till Saga och där så gjorde vi frukt spett med chokladsås, och så gjorde vi lite annat. Efter det gick jag hem och såg på film.
 
Idag så vaknade jag ungefär där vid 11, då duschade jag och fixade mig. Sen så gick jag till Saga och vi gick till Nolia och sen for vi hem efter ett tag. Nu så har vi gjort varm choklad och snart ska vi på träning. Så det är väl så min helg har sett ut, haha som ni märkt så har vi ätit ganska mycket hahahah. XOXO EMMA♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

RSS 2.0